duminică, 20 noiembrie 2016

Imi place sa ma uit la filme

Acum cativa ani urmaream foarte multe filme si seriale. Nu puteam adormi fara sa urmaresc un film. Acum, lucrurile s-au mai schimbat. Ce-i drept, tot am tendinta de a urmari ceva inainte sa adorm, dar nu mai aleg filmele deoarece adorm foarte repede si nu inteleg nimic din ele, asa ca imi pun mereu inainte sa ma bag in pat un show de stand-up comedy sau vreo emisiune tv, pe care o urmaresc in reluare pe YouTube. Pentru ca nu sunt foarte multe astfel de materiale, am inceput sa invat aceste show-uri pe din afara, deci o sa trebuiasca sa ma reprofilez pe altceva.


Spuneam ca vizionam foarte multe filme. De obicei, urmaream filmele de comedie, dar si cele de actiune. Chiar daca sunt barbat, trebuie sa recunosc ca-mi placeau foarte mult si unele filme romantice. Stiu sa apreciez calitatea unui film romantic si stiu sa fac diferenta intr-un film de dragoste si un film xxx 2017. Apropo de aceasta comparatie, mi-am amintit cand am intrat peste un coleg din caminul studentesc in care sunt si eu cazat si l-am prins urmarind filme pentru adulti, fiind singur in camera. Nu mai povestesc ca a fost tinta glumelor, cred ca se subintelege.

Totusi, nu m-am dezobisnuit de tot de vechiul meu obicei, asa ca mai caut uneori filme pe care sa le urmaresc cu prietenii sau cu iubita. Ma pot lauda ca am vazut foarte multe filme, iar prietenii mei imi cer sfaturi de foarte multe ori inainte sa urmareasca un film pentru ca stiu ca e posibil ca eu sa-l fi vazut deja.

Imi place sa ma uit la filme si sa invat anumite lucruri din ele. Totodata, imi place si sa citesc si am descoperit de-a lungul timpului ca aceeasi poveste transpusa intr-un film, dar si intr-o carte, difera foarte mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu